Corredors Polinyà
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Abril 2024
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
CalendariCalendari
Cercar
 
 

RESULTATS DE LA BÚSQUEDA
 
Rechercherbúsqueda avançada
DARRERS TEMES
» COMUNICADO !!
SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT Icon_minitimeDv Des 27, 2013 6:47 pm por men100ºf

» COMUNICADO !!
SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT Icon_minitimeDv Des 27, 2013 6:46 pm por men100ºf

» COMUNICADO !!!
SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT Icon_minitimeDv Des 27, 2013 6:44 pm por men100ºf

» ANIVERSARIO SLOPRUNNERS 23/11/2013
SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT Icon_minitimeDj Nov 07, 2013 2:16 pm por De la ossa

» Recordatorio
SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT Icon_minitimeDc Set 18, 2013 10:31 am por Motos

» Sábado 31 Sant Llorenç
SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT Icon_minitimeDj Ago 29, 2013 9:23 pm por Motos

» Cursa de Palau-solità i Plegamans - 01/setembre
SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT Icon_minitimeDj Ago 29, 2013 10:08 am por jordip

» salida domingo 25. 08. 13
SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT Icon_minitimeDv Ago 23, 2013 4:12 pm por santi76

» cursa ripollet 25-8-13
SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT Icon_minitimeDl Ago 19, 2013 8:44 pm por sherpa35


 

 SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT

Ir abajo 
AutorMissatge
Xavi Adalsa Viajes




Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 03/06/2012
Edad : 47
Ubicació : Polinyà

SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT Empty
MissatgeAssumpte: SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT   SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT Icon_minitimeDv Jun 29, 2012 10:47 am

No penseu que m'he oblidat del tema.
El problema es trobar stock a aquestes alçades d'estiu.
Joma ja m'ha confirmat que és impossible per aquest estiu
Craft m'ho està valorant i pressupostant i altres marques ja m'han passat pressupost i surten a 25 euros la samarreta i ho trobo excessiu.
Jo des de la meva humil posició intentaré que no tingueu que pagar gran cosa per les samarretes buscant sponsors, però s'ha de dissenyar el nom i fer la planxa per la imprenta i serigrafiar les samarretes i això té un cost.
Espero que no hagueu de pagar més de 10-12 euros per la samarreta.
Estic a l'espera d'aquest pressupost.

Aprofito el correu per informar-vos que la meva dona ha obert una agència de viatges on line des de casa www.adalsaviajes.com i que si algú està pensant de reservar les seves vacances (hotels, viatges, creuers, ...) ens podeu consultar sense cap mena de compromís. Sapigueu que compteu amb un descompte del 5% en la vostra reserva per ser membres del grup de polinyà.
Treballem amb totes les majoristes i us oferim preus més econòmics que en qualsevol agència física. A més, atenció i assessorament personalitzat i a domicili si cal.

FEM PINYA PERQUÈ EL GRUP CORREDORS POLINYÀ ES VEGI AL POBLE.
Algú sap dissenyar el nom amb una mica de gràcia i qualitat???? Algun dissenyador???

Sería important que a la cursa d'hivern tots tinguessim samarretes per donar color al grup en públic. Tots blau celeste amb la nosta imprenta. Seria maco!!!!!

Com us he dit abans apostaré pel grup subvencionant part de la samarreta amb la meva publicitat. Estic pendent d'altres apostes pel grup a nivell local.

Per qualsevol consulta de viatges o samarreta em podeu trucar 636007084 o javier@adalsaviajes.com

Per cert, si hi ha algun grup que vulgui evolucionar en aquest esport que tant ens agrada i està interessat en seguir una petita programació només cal que m'ho digueu que jo molt gustosament us puc assessorar. Són ja 25 anys practicant aquest esport i molts d'ells a molt bon nivell.
Poseu-vos en contacte amb mi sense compromís, de debò!!!










Tornar a dalt Ir abajo
 
SAMARRETES BLAU CELESTE CRAFT
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Creació de Samarretes pel grup de Corredors

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Corredors Polinyà :: Preguntes i respostes-
Canviar a: